poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Hello!

Hej,witam Was na moim nowym blogu!Mam na imię Zuzia i mam 11 lat.Uwielbiam modę oraz gotowanie,właśnie dlatego stworzyłam tą stronę.Jestem założycielką tego bloga ale czasem będą mi pomagać starsze siostry które tak jak ja kochają modę i gotowanie.W przyszłości chciałabym zostać stylistką.Będę Wam pokazywać moje stylizacje,stylizacje innych,ulubione przepisy,pomysły na organizację pokoju i wiele innych rzeczy.Zapraszam! 


Hi,welcome to my new blog! I'm Zuzia and I'm 11 years old. I love fashion and food,that's why i have this blog.I made this blog but my older  sisters will help me sometimes.They love fashion and food,too.In future i will be stylist.I will show you my stylizations,other people stylizations,favourite recipes,ideas to organise room and many other things.Welcome!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz