czwartek, 2 stycznia 2014

IPhone case

Hej ! 
Jak wiadomo większość z nas posiada najnowsze IPhony. Sama się skusiłam na kupno jednego :) Wiem,że zrobilibyśmy wszystko by chronić nasze elektroniczne cudeńka :) Dlatego dzisiaj chciałabym wam pokazać różne obudowy na Iphone'a 5 i na Iphone'a 4,które mi się spodobały.Pokażę Wam te tańsze i te droższe :) 
To jest etui na Iphone'a  z Diane Von Furstenberg cena:149,00 pln.
Etui na IPhone'a  z Marc by Marc Jacobs cena: 48,00 €

Etui na IPhone(który ja posiadam :) ) z River Island 8,00 $
Etui na Iphone'a Moschino cena:42,00 € 
Etui na IPhone'a H&M cena: 19,90 PLN.
Miłego czwartku kochani ! ❤️

6 komentarzy:

  1. ehh... "większość", "każdy", "nikt" to słowa-pułapki, które prowokują do zapytania Cię "skąd masz te dane?" Radziłabym więc tego unikać, by nie zaogniać dyskusji.

    Podoba mi się ten blog. Można w nim tylko podkręcić parę spraw, jak choćby ww. słowa-pułapki. Pisz pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta obudowa z River Island to wiem ,że ją masz . Sama widziałam u cb wkarzdym razie ładne te obudowy które przedstawiłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Czy mogę wiedzieć jak sie nazywasz? :-)

      Usuń
  3. a moze by tak etui na ipady? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz i'phona?
    http://nataleczkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń