poniedziałek, 3 marca 2014

My Room ❤️

Hej Kochani! 
Dzisiaj pokaże Wam mój pokój :) Mam nadzieję,że Wam się spodoba 😊

To jest panorama mojego pokoju.

Moja toaletka jest najprawdopodobniej na zamówienie.Drzewko na biżuterię jest z Empiku.

Tutaj znajduje się wieszak na którym trzymam stylizacje na następny dzień.Na wieszaku wiszą światełka świąteczne :) Ponieważ je uwielbiam,nigdy ich nie zdejmuje.Są one z Ikei.Obok niego jest duży stos gazet typu Vogue,Elle,Harper's Bazaar.Obok stoi manekin .

To jest moja szafka nocna.Na niej stoją moje chusteczki,kubek,figurka i pudełko ze swieczkami w środku.
To jest moje łóżko.Kołdra w różyczki jest z Ikei.
Tutaj znajduje się moja pomarańczowa pufa.Nakryłam ją poszewką w kropki.Na niej położyłam czerwoną poduchę.

To jest moje biurko.Tak,wiem jest bardzo długie :) 

Tak wygląda moja biblioteczka.

Krzesło jest z Vox. Dywan w kropki jest z Ikei. 
Na mojej szafie zrobiłam wielkie serce z wielu malutkich serc. :) 

Do Zobaczenia :)

4 komentarze:

  1. Gdzie kupilas spodnie z manekina? Są świetne. / O.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękny pokój !!
    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny pokój i extra gust :)

    OdpowiedzUsuń