niedziela, 29 grudnia 2013

Eos - Evolution Of Smooth


Hej! 
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć trochę o przełomowych błyszczykach EOS.Bardzo popularne w Ameryce teraz powoli wchodzą na nasz polski rynek.Bardzo dobrze nawilżają.Usta są po chwili bardzo miękkie.Są różne odmiany opakowań.Najpopularniejsze są jednak te w kształcie jajeczka :) Bardzo wygodnie się nimi maluje usta.Ja osobiście mam kolor fioletowy i zielony.
Fioletowy kolor ma zapach owoców leśnych,zielony natomiast ma zapach miodowy.Jest naprawdę wiele,wiele zapachów.Bardzo Wam je polecam. To była moja opinia.Jeżeli macie jakieś doświadczenia z EOS-ami piszcie mi w komentarzach.Miłej Niedzieli!  😘
Tak wyglądają moje zewnątrz.
Tak wyglądają one wewnątrz. 

Tutaj Wam pokaże zdjęcie znalezione w internecie.Ukazuje ono wszystkie(tak mi się wydaje) zapachy błyszczyków. 

2 komentarze: