poniedziałek, 30 grudnia 2013

New Balance


To jest totalny hit tego roku! Te buty są idealnym dodatkiem nietylko sportowym jak i także świetnym dodatkiem do ubrań w stylu casual.Niestety nie mogę ich wam zrecenzować,gdyż nich nie posiadam ani nie posiadałam.Jednak wciąż o nich marzę :) Gdy przeglądałam nowego brytyjskiego Elle zauważyłam świetną stylizacje właśnie z dodatkiem tych butów.To jest właśnie ona: 
Tutaj pokażę wam wszystkie znalezione przeze mnie stylizacje z New Balance,które mi się spodobały. 
Czarna stylizacja z dodatkiem New Balance w mocnym kolorze wyglada swietnie ! 

Spódniczka z czarnym oversizowym sweterkiem plus czarne New Balance =cudowne połączenie ! 
Czarny kombinezon i New Balance w mocnym kolorze ! 
Jak widać mężczyźni tez uwielbiają je nosić !

W stylu californijskim ;) 
New Balance w bordowym odcieniu ? Tak ! 
Do biura w New Balance ? Oczywiście ! Będziesz wyglądać szykownie i stylowo ! 

Mam nadzieje,że stylizacje wam się spodobały.Jeżeli macie jakieś uwagi lub własne stylizacje piszcie do mnie ! Miłego Poniedziałku ! 








1 komentarz:

  1. Drugie zdjecie idealne, czekam na wiecej Twoich outfitow !

    OdpowiedzUsuń